updates:
Annyeong Haseyo..I'm Angels(Teentop fans club) My Cute Bias is Yoo Changhyun[Ricky] and ofc Kim Myungsoo[forever L] PMR candidates in 2013! xD

Sunday 22 January 2012

OMG~ seriously i damnly miss him :D

ahhhhh xD *jerit sekuat hati* nak je jerit name dia satu dunia!!! xD aku rindu dia gilerrrr......sumpah dlm seminit mesti ingat dia! xD tak sabar nyer nak sekolah.boleh jumpa dia :3 ahhhhhhhhh :P geram nyer aku tengok muka dia!!!! *scream again and again* haha xD lagu 2pm sudah maiii.. *sing again2 2pm* LMAO xD ahhaahha!!
tak tahan tak tahan....aku nak type name dia besar2 kat belog aku nih~~~ HEBRON YAPP hahaah xD lega sikit rasanyerr! haha tak leh blarh kot budak nih! :D ummmm *thinks sekejap* hari tu dia pandang aku! kiteorg buat mcm...eye-contact! LOL *bangga sejam* pfffftt -,- bangga sat~xD mase time agama je..mesti mood aku akan jadi semangat! bukan semangat nak belajar..tapi semangat nak menghadap muka mamat tuhh...*melting 1 minute* .___.v  okay that's all for today mehh !xD bye :DD

No comments:

Post a Comment